Wednesday, May 27, 2009

Kena Tag Lagi?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم

Selagi lagi di tag oleh Kak Mun. Biasalah, satu-satunya insan yang slalu tag ana. hehe. Orang lain ana tak tahu lah. Menjawab tag tu best juga kadang-kadang, cuma bab nak tag orang lain tu yang ana agak tak suka sikit. Walauapapun teruskan entry dengan tag yang diberi [hentikan leteran]

Tag kali ini berbunyi:

1 - You have to printscreen the wallpaper you are using now..no cheating!



ok...ni wallpaper laptop ana sekarang. Kalau tak percaya tanya achik, ateh dan adik. juga sesiapa yang pernah tengok komputer ana pada 27mei09.

2 - Tell why you love having it as your wallpaper?

Kenapa ya pilih wallpaper ni?hmm..sebab dalam fatrah imtihan kot. Lagipun warna hijau tu memang mendamaikan jiwa yang melihat. Gambar tu memang ambil dari i luv Islam, tapi telah diedit mengunakan photoshop cs3. Lebih memuaskan hati daripada gambar asal yang distetch. Jadi limited edition la wallpaper nih. Tapi mungkin lepas ni tukar wallpaper lain pula kot. Wallpaper ni sekadar semangat musim exam sahaja.

3- Tag 10 people..

isy, yang ni yang paling malas skali nih. Nak Tag orang. Escape boleh tak? Sebab baru ni tag sumai, skali cam marah je? Nanti la len kali ana update balik nak tag sape. Nak istikharah dulu. Hehe. aci tak?


والله أعلم بالصواب
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

1 comment:

SuMaiYaH said...

oit! mane ade marah aaa hihi :P

cume bz sikit so cm xde mase nak jawab tag2 org ni hahaha. kejam gile rasenye :D

one pn ade tag aku tau x. eee, tggu la aku balas ye!!

rindu kamu :)