Thursday, July 23, 2009

Program yang bakal berlangsung...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم


Alhamdulillah, selepas berakhirnya bazaria siswa, terdapat pula program lain yang bakal dianjurkan oleh PMRAM. Memandangkan ana adalah ahli yang komited dgn PMRAM, jadi sukacita ana ingin mengiklankan dua program yang akan dilangsungkan.


HAYAT '09 ialah program yang julung-julung kalinya dianjurkan oleh HEWI PMRAM. Program ini merupakan hari keluarga HEWI PMRAM. Boleh rujuk figur di atas. Antara acara menarik ialah Bazaria HEWI PMRAM dan pameran yang bakal dilangsungkan di RKB (28-30 julai), acara padang dan explorace yang diadakan di nadi syabab(pada hari pertama), pengisian ilmiah di RKB (pada 29 julai). Program ini khas untuk akhawat. Namun pihak ikhwah dibenarkan untuk menyertai acara bazaria (membeli-belah)...sebarang perubahan akan dimaklumkan kembali.

Kemudian program seterusnya ialah Ekspo Gempak PMRAM bersempena dengan sambutan kemerdekaan Malaya di MALAYSIA. Untuk makluman semua, terdapat empat pertandingan dibuka sekarang sehingga 2 ogos 2009 (boleh rujuk figur di atas). Dan tambahan untuk akhawat, terdapat pertandingan slideshow/video khas untuk akhawat. Syarat penyertaan boleh dirujuk di sini. Program bakal dilangsungkan pada 8 hingga 11 ogos 2009. Maklumat terkini anda boleh merujuk kepada egp.

Harap sama-sama kita dapat memeriahkan kedua-dua program ini. "Julang thaqafah bakti dicurah"..."Julang izzah teguh wahdah"

والله أعلم بالصواب
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

No comments: